The Geeks aduce in prim plan instrumentele de scris intr o campanie Pilot

23 septembrie 2014

Pornind de la caracteristicile produselor Pilot, create pe baza a numeroase inventii si inovatii tehnologice de proveninenta japoneza, campania aduce in prim-plan relatia speciala dintre instrumentele de scris si utilizatorii lor. Astfel, executiile create de The Geeks taxeaza acele mici obiceiuri care tradeaza lipsa de importanta acordata instrumentelor de scris: imprumutatul pixului de la colegi, obiceiul de a cere mereu un altul sau de a-l roade. Executiile creeaza in acest mod un context propice pentru a pune in valoare calitatile instrumentelor de scris din gama Pilot: usurinta cu care se poate scrie cu ajutorul lor, luminozitatea culorilor, faptul ca nu curg sau faptul ca pot fi reciclate.

“In general, când vine vorba de achizitionarea unui pix, oamenii au o implicare relativ mica (‘e doar un pix, important e sa scrie’). In cazul acestei campanii, rolul comunicarii a fost sa creasca gradul de implicare al publicului in categorie si sa dea un motiv concret oamenilor sa aleaga un pix Pilot. Executiile dramatizeaza intr-un mod insightful exact lipsa de atentie sau atasament pe care oamenii o au fata de pixuri (de la pierdutul acestora la clasicul ros al capacului), comunicând implicit faptul ca pixurile ‘cu personalitate’ Pilot taxeaza, intr-un tone of voice amuzant, exact acest tip de comportament, oferind in acelasi timp motive concrete de a aprecia mai mult pixurile din gama”, a declarat Vlad Petre (Brand Communication Director, The Geeks).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
- din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), Andra Tivichi (Brand Communication Manager), Daniel Harmanescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Stefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);
- din partea Starcom MediaVest: Adrian Vladut (Account Director), Alexandra Iordachescu (Digital Strategist), Manuela Teodora Tutunica (Media Performance Specialist);
- din partea Pilot: Diana Soare (Brand Manager).

Casa de productie a reclamelor este Studioset, iar regia e semnata de Goran Mihailov.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram