TOMMY HILFIGER PREZINTĂ TOMMYNOW: UN NOU CONCEPT PENTRU SHOW UL DE PODIUM LA NEW YORK FASHION WEEK

8 septembrie 2016

NEW YORK, NEW YORK (5 septembrie 2016) – Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], anunță #TOMMYNOW, prima sa colecției prezentată chiar în sezonul căruia este destinată, ce va avea loc vineri 9 septembrie 2016 la “Tommy Pier” pe South Street Seaport în New York City. Creațiile pentru Toamna 2016, inclusiv colecția TommyXGigi creată în colaborare cu Gigi Hadid, va fi disponibilă la nivel global prin e-commerce, retail, en-gros și prin canalele sociale comerciale în momentul în care apar pe runway.

Show-ul de podium #TOMMYNOW va fi deschis către public, reflectând astfel vechea viziune a lui Hilfiger privind liberalizarea modei și implicarea activ a consumatorilor, o experiența unica, atât fizică, cât și virtuală. Transmiterea live interactivă va permite celor prezenți la show, cât și celor care o urmăresc din spatele ecranelor, să achiziționeze instant orice ținută de pe site-ul tommy. com.

“#TOMMYNOW este întruchiparea deplină a identității de brand, și show-ul pe care mi l-am dorit dintotdeauna să-l prezint,” a declarant Tommy Hilfiger. “Suntem un brand care sparge convențiile, plasează consumatorul în centrul business-ului nostru, și credem în realizarea unor experiențe interactive și inspiraționale care unesc moda cu industria de entertainment. Având-o pe Gigi Hadid cap de afiș, acest super model și social media icon, avem garanția unui moment unic, de neuitat, și sunt nerăbdător să-l împărtășesc vineri seara cu toți prietenii și fanii noștri din jurul lumii.”

Lăsând în urmă formatul tradițional de show, #TOMMYNOW este o experiență interactivă deschisă către consumatori și amplificată prin comerțul electronic. Colecția de pe podium va fi disponibilă imediat prin folosirea touchscreen-urilor, și vizibilă prin live stream și rețele sociale, inclusiv Instagram, Snapchat, Facebook și Pinterest.

Gigi Hadid va deschide show-ul colecției TommyXGigi, colecție pe care a ți desenat-o în colaborare cu Tommy Hilfiger. Gigi este ambasadorul global al liniei pentru femei Tommy Hilfiger, inclusive haine, încălțăminte, accesorii, ochelarii de soare, ceasuri și parfumuri. Colecția TommyXGigi sărbătorește viziunea unică a lui Hadid asupra stilului modern, alături de semnătura tradițională “classic American cool” a lui Hilfiger. Colecția de podium va include ținute din colecția Hilfiger Toamnă 2016, ce reprezintă vârful piramidei liniei pentru femei Tommy Hilfiger.

#TOMMYNOW se va desfășura pe parcursul a două zile, show-ul de podium începând la 7:00 p.m. pe data de 9 septembrie la “Tommy Pier” (Digul 16 din South Street Seaport). Având inspirația din carnavalurile din Coney Island și Santa Monica, Tommy Pier va cuprinde tiribombe, jocuri de carnival li un mix eclectic de comercianți, meniți să rezoneze cu conceptul din spatele creaților TommyXGigi. Pe dig se vor regăsi două pop-up stores TommyXGigi, un magazin vintage Tommy Hilfiger curatat de Frankie Collective, Hilfiger Records al Jones Music Vintage Vinyl, artă pe unghii cu Valley, tatuaje temporare cu motive marine, create de Tattly, și un pop-up studio cu Bert Krak reprezentant al Smith Street Tattoo Parlour. Oaspeți vor fi invitați să deguste mâncăruri de carnaval și să se joace în tiribombe, având o roată Ferris înaltă de 13 metri. În ziua de 10 septembrie, Tommy Pier va fi deschis din nou pentru public, începând cu ora 12 p.m până la 8:00 p.m. cu un line-up de DJ, ecran mari LED pe care se va transmite în continuare show-ul, și încă o apariție specială a lui Gigi Hadid.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram