TOMMY HILFIGER PRODUCE CEL DE AL DOILEA EXPERIENTIAL CONSUMER FASHION SHOW TOMMYNOW LA LOS ANGELES

8 februarie 2017

NEW YORK, NEW YORK (6 februarie, 2017) – Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], anunță evenimentul TOMMYNOW Primăvară 2017, cel de-al doilea fashion show al brandului prezentat în sezon, ce va avea loc miercuri, 8 februarie 2017 la “TOMMYLAND” în Venice Beach, Los Angeles. Celebrând fuziunea dintre modă și inspirația provenită din muzica și stilul creativ californian, “TOMMYLAND” devine astfel cel mai tare festival de modă al Coastei de Vest, desfășurându-se de-a-lungul iconicei Venice Beach, în lumina magică a apusului. Continuând conceptul de prezentare inițiat de Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”, toate ținutele din prezentarea pentru Primăvară 2017, inclusiv a doua colecție TommyXGigi, creată în colaborare cu Gigi Hadid, vor fi disponibile imediat spre comercializare pe toate canalele de vânzare, în peste 70 de țării din jurul lumii.

“TOMMYNOW este despre incluziune, sărbătorirea culturii pop și conectarea cu consumatorii noștri globali într-o manieră autentică, personalizată și foarte intensă” a declarat Tommy Hilfiger. “Am lansat platforma TOMMYNOW în luna septembrie deoarece noi suntem brand-ul care sparge convențiile, și plasează clientul în centrul business-ului, și credem cu tărie în realizarea unor experiențe ludice și pline de inspirație, ce reprezintă o îmbinare între modă și divertisment. În luna februarie depășim limitele și mai mult, prin acest eveniment unic tip festival, menit să celebreze spiritul tânăr și californian, ce a reprezentat sursa principală de inspirație pentru colecția acestui sezon.”

În februarie, Tommy Hilfiger va deveni primul brand ce lansează o platformă de comercializare prin recunoașterea 3D a imaginilor de pe podium, prezentând astfel o modalitate foarte facilă și imediată de a cumpăra ținutele din show-ul TOMMYNOW. Consumatorii pot folosi aplicația creată special de brand “TOMMYLAND” SNAP:SHOP, produsă în colaborare cu dezvoltatorul de top, Slyce, pentru a cumpăra ținutele ce apar sub forma unor imagini 3D, în mișcare, precum modelele ce defilează pe podium sau piesele din magazin, sau sub forma unor imagini 2D, precum reclamele sau editorialele.

În completarea aplicației SNAP:SHOP, ținutele din colecția pentru Primăvară 2017 vor fi disponibile in rețeaua de parteneri a brandului, în propriile magazine, pe site-ul oficial tommy, pe canalele de social media, în momentul de live stream, și pe platforma A.I. - TMY.GRL. Dezvoltându-se si pe platforma personalizată Facebook Messenger CHAT:SHOP, TMY.GRL a devenit un stilist virtual pentru colecția de Primăvară 2017, construind recomandări de ținute bazate pe preferințele clienților și ocaziile cerute.

Continuând procesul de democratizare al modei, inițiat de viziunea lui Hilfiger, în pregătirea show-ului, consumatorii au fost implicați în procesul de creare al colecției. Inițiativa “❤ to be Part” a folosit social media pentru a aduna inputurile creative din partea clienților, pentru ținutele selectate. Cele patru ținute finale vor fi prezentate în premieră pe podium, ca parte a conceptului “See Now, Buy Now”, și vor fi disponibile imediat spre cumpărare pe site-ul oficial al brand-ului.

Evenimentul TOMMYNOW va debuta cu colecția pentru Primăvară 2017, având peste 3,000 de invitați, printre care 2,000 de clienți și 1,000 de persoane din presă, cumpărători, VIP-uri și influenceri ai industriei, și va începe la ora 5:00 p.m. la “TOMMYLAND.” Inspirat de festivalurile ce sărbătoresc creativitatea și incluziunea, de la Coachella la Burning Man, “TOMMYLAND” va prezenta imagini graffitti, instalații de lumini, și vor performa roller-skateri locali, fachiri și acrobați. “TOMMYLAND” include pop-up shop-ul TommyXGigi, un magazin vintage Tommy Hilfiger, curat de către Frankie Collective, și un mix de vănzători eclectici care împărtășesc spiritul creativ al colecției pentru Primăvară 2017. Invitații vor putea să deguste mâncăruri clasice de festival, alese dintr-o selecție a celor mai bune food truck-uri din L.A., de către Smorgasboard.

Show-ul #TOMMYNOW va fi disponibil pe canalele de social media ale brand-ului și pe site-ul oficial tommy.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram