TOMMY HILFIGER SĂRBĂTOREŞTE NEW YORK FASHION WEEK: SPRING MEN S 2016

16 iulie 2015

NEW YORK, NEW YORK (15 iulie 2015) - Tommy Hilfiger Grup, care este deţinut de PVH Corp [NYSE: PVH], are plăcerea să anunţe că brandul a găzduit o prezentare specială cu ţinute selecţionate din colecţia Tommy Hilfiger Tailored primăvară / vară 2016 cu ocazia inaugurarii New York Fashion Week: Men’s. Evenimentul a avut loc în penthouse-ul Turnului Chelsea Arts la The Glasshouses, cu vedere panoramica deasupra oraşului, iar prezentarea a inclus 24 de modele ce au defilat într-un decor personalizat creat special pentru eveniment.
Colecţia "Tommy Hilfiger Tailored Spring/Summer 2016 este inspirată de o insulă de vacanță glamorous din anii 1950 - atunci când o călătorie elegantă era la fel de importantă ca și destinaţia în sine", a spus Tommy Hilfiger. "Linia Tailored este unul dintre segmentele cu cea mai rapidă creștere ale afacerii noastre, şi suntem încântați să sărbătorim inaugurarea CFDA New York Fashion Week: Men cu această colecție"
Călătoria colecţiei începe în Honolulu, unde costumele clasice de business devin o reinterpretare fresh pentru sezonul de vară. În Martha’s Vineyard, look-ul este casual, de vacanță; stilul dress-up este conceput pentru plăcere, nu pentru afaceri. Colecţia alătură accente clasice marine şi detaliilor specifice brandului pentru a da fiecărui look un finisaj relaxat și rafinat.
Brand ambasadorul global Rafael Nadal a inspirat colecţia capsulă Tommy Hilfiger Tailored TH Flex Rafael Nadal Edition. Aceste piese în ediţie limitată sunt realizate folosind o linie de înaltă performanță de țesături care combină un aspect sofisticat cu tehnologia ecologică și finisajele din pânză. Rezultatul este un strong stretch, care garantează un nivel ridicat de confort, pastrand calitatile tesaturii in timp, de-a lungul purtarii.
Sugerând tema "island hopping", prezentarea a fost completată de un perete de plante tropicale vii, inclusiv orhidee şi palmieri care au servit drept fundal pentru 21 de modele ce au prezentat look-urile cheie ale colecţiei. Costumele TH Flex Rafael Nadal Edition au fost prezentate într-o zonă dedicată cu o podea inspirată de un teren de tenis, și trei modele pozitionate in fata unei instalații artistice realizată din mingi de tenis roșii, albe și albastre.
La eveniment au participat peste 300 de persoane din presă, social media şi stilişti cheie ai industriei de fashion.
Prietenii brandului sunt invitaţi să folosească pe social media, tagul # TOMMYSPRING16.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram