TOMMY HILFIGER SI FRED GEHRING TIN UN DISCURS LA HARVARD BUSINESS SCHOOL

7 noiembrie 2014

CE: Iconicul designer de modă american Tommy Hilfiger și Fred Gehring, fostul CEO și președinte actual al Tommy Hilfiger Grup, au vizitat renumitul campus Harvard Business School și au vorbit cu elevii despre experiențele lor în construirea unui brand global de retail și lifestyle. Sesiunea a inclus o discuție pe studiul de caz Harvard Business School din 2014, "Transforming Tommy Hilfiger", scris de Raffaella Sadun, asistent professor in disciplina de Administrare a Afacerilor și de Richard Hodgson Fellow, în cadrul Strategy Unit Harvard Business School.

"Este o plăcere să fiu invitat la Harvard Business School pentru a vorbi cu antreprenorii aspiranți și viitorii lideri ai industriei de afaceri", a declarat Tommy Hilfiger. "După 30 de ani, mă simt norocos să spun că încă îmi place ceea ce fac astăzi. Este important pentru mine să am oportunitatea de a-mi împărtăși pasiunea și experiența cu următoarea generație de oameni talentați în afaceri și design. “

"Este o onoare să fiu invitat la Harvard Business School pentru a-mi împărtăși experiențele extraordinare avute de-a lungul carierei", a declarat Fred Gehring, președintele Tommy Hilfiger și vicepreședinte, PVH Corp. "Sunt privilegiat să fac parte din echipa care a ajutat la construirea Tommy Hilfiger într-un brand global de lifestyle, cu o istorie unică. Noi am văzut o oportunitate în fiecare provocare, am învățat să ne adaptam la o structură de afaceri în continuă schimbare, am îmbrățișat inovarea, și am rămas concentrați pe construirea unei imagini coerente de premium-brand în întreaga lume."

Găzduită de școlile ce aparțin Retail & Luxury Goods Club și deschisă către studenti, profesori și absolvenți Harvard, discuția a fost moderată de profesoara Sadun, a cărui cercetare se concentrează pe aspectele economice ale productivității, managementului și schimbării organizaționale. Munca sa implică documentarea asupra determinanților economici și culturali ai opțiunilor manageriale, precum și implicațiile acestora în performanța firmei.

Discuția a fost găzduită la Spangler Auditorium al Harvard Business School, una dintre cele mai istorice și prestigioase instituții de învățământ superior din lume.

CÂND: Luni 3 noiembrie 2014,
4:00 p.m. EST

UNDE: Harvard Business School,
Spangler Auditorium

# # #
Despre SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în Grecia, Cipru, România și F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A., a căutat întotdeauna echilibru și o creștere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenția celor mai exigenți consumatori.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii.
Colecțiile rezultă dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Hilfiger Denim constă în articole de Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii; genți; accesorii; ochelari și parfumuri.

Despre PVH
PVH, una dintre cele mai mari companii de articole vestimentare pe plan mondial, deține și distribuie brandurile Calvin Klein și Tommy Hilfiger. Este lider mondial pe categoria cămăși și cravate și distribuie o varietate de branduri precum Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Bass, G.H. Bass & Co., Warner’s and Olga, Speedo, Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Donald J. Trump Signature Collection, JOE Joseph Abboud, DKNY, Ike Behar and John Varvatos.

Despre Tommy Hilfiger Group
Grupul deține o varietate largă de branduri premium în portofoliu: Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim și Tommy Girl. Tommy Hilfiger Grup este una dintre cele mai celebre companii din domeniul articolelor de vestimentație de designer. Focusul companiei este concentrat pe designul și distribuția articolelor vestimentare premium pentru bărbați, femei și copii și a articolelor denim. Prin licențele sale, grupul oferă accesorii cum ar fi articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Hilfiger Denim constă în articole de denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii; genți; accesorii; ochelari și parfumuri. Articolele aflate în portofoliul Tommy Hilfiger sunt disponibile consumatorilor, la nivel global, cu ajutorul unei rețele extinse de distribuție prin magazinele Tommy Hilfiger, lanțuri comerciale internaționale și alți retaileri specializați.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram