TOMMY HILFIGER VA SĂRBĂTORI CEI 30 DE ANI DE EXISTENŢĂ AI BRANDULUI TOMMY HILFIGER PRIN DESCHIDEREA A DOUĂ MAGAZINE ÎN SÃO

6 noiembrie 2015

NEW YORK, NEW YORK (Noiembrie 2015) – Tommy Hilfiger Grup, deţinut de PVH Corp. [NYSE: PVH], este bucuros să anunţe că Tommy Hilfiger va vizita São Paulo, Brazilia, pentru a sărbători deschiderea a două noi magazine în oraş. Lansarea va fi pe prestigiosul Rua Oscar Freire şi în modernul centru comercial JK Iguatemi, aceste două magazine fiind cea mai nouă achiziţie într-un portofoliu ce se măreşte, ajungând la peste 30 de locaţii Tommy Hilfiger în ţară.

Dl. Hilfiger va sărbători prezenţa şi puternica extindere a brand-ului Tommy Hilfiger în Brazilia, printr-o serie de evenimente speciale ce vor avea loc în São Paulo pe 10 şi 11 noiembrie 2015, incluzând un discurs la sediul Fundaţiei Armando Alvares Penteado (FAAP), o cină VIP restrânsă, un cocktail pentru presă, şi un eveniment exclusivist unde vor participa celebrităţi. Vizita lui Tommy Hilfiger în Brazilia este apogeul unui program de un an ce întruneşte iniţiative speciale menite să celebreze cea de-a 30-a aniversare a brandului, şi a inclus evenimente în New York, Paris şi Beijing, printre alte oraşe importante.

“Vizita mea în São Paulo este un grand finale al turneului aniversar dedicat celor 30 de ani ai brand-ului, turneu plin de evenimente speciale in jurul lumii,” a declarat Dl. Hilfiger. “Iubesc cultura bogată a Braziliei şi este uimitor să văd cum clienţii noştri de aici primesc clasicul stil american şi cool al brand-ului nostru, conferindu-i în acelaşi timp o notă vibrantă specifică culturii locale.”

Cele două noi magazine din São Paulo au fost concepute să reflecte noul concept de retail global Tommy Hilfiger, ce îmbină moştenirea brand-ului cu finisaje curate, moderne şi o estetică luminoasă şi aerisită. Panouri mari de sticlă încadrează faţada şi scările, pentru a permite luminii naturale să umple spaţiul, în timp ce finisajele amplifică ideea de simplitate pentru a crea o atmosferă contemporană. Conceptul are ca inspiraţie stilul de viaţa maritim, una din cele mai longevive surse de inspiraţie ale lui Tommy. Tema este reflectată în accentele de lemn de mahon, în detaliile minimaliste alb lăcuite şi în faţadele cu oţel inoxidabil – tradiţionalul Tommy Hilfiger într-o manieră proaspată şi modernă.

Magazinul Tommy Hilfiger din Oscar Freire ce se întinde pe două etaje s-a deschis la data de 1 noiembrie, 2015 şi are o suprafaţă de peste 500 m2. Primul nivel prezintă colecţia sport pentru barbaţi şi femei cât şi colecţia pentru bărbaţi Tommy Hilfiger Tailored, în timp ce la al doilea nivel se regăsesc colecţiile Hilfiger, cea de încălţăminte şi accesorii pentru femei, alături de colecţia pentru copii Tommy Hilfiger. Elementele de design includ podeaua din stejar într-o nuanţă pală, covoare personalizate jacquard şi scaune vintage de lemn create de legendarul arhitect şi designer brazilian Sergio Rodrigues. Candelabre vintage de la iconicul studio brazilian Dominici sunt aşezate în faţa unor ecrane multimedia de înălţimea unui perete şi creează o experienţă captivantă în tema brandului. Locaţia vastă include sculpturi personalizate din neon roşu, alb şi albastru ale steagului Tommy Hilfiger ce sunt expuse intr-un atrium de sliclă; magazinul se termină cu o terasă pe acoperiş unde se regăsesc umbrele mari de exterior, o zonă personalizată de odihnă inconjurată de plante luxuriante.

Magazinul Tommy Hilfiger JK Iguatemi s-a deschis pe 25 septembrie 2015, şi întruneşte o largă selecţie a colecţiilor Tommy Hilfiger, incluzând linia de sport pentru bărbaţi şi femei, accesorii, încălţăminte şi colecţia pentru bărbaţi Tommy Hilfiger Tailored. În decorul magazinului se regăsesc piese de mobilier locale, incluzănd un modern candelabru cromat; mese cu design contemporan din oţel inoxidabil sunt împodobite cu plăci de metal finisate cu laser, creaţie a designerului local Bianca Barbato, ce a vizat moştenirea americană printr-o interpretare modernă.

Faţadele exterioare ale ambelor magazine sunt cu predilecţie moderne, întrunind o combinaţie de lemn lăcuit alb stralucitor şi monograma brandului realizată din oţel inoxidabil polişat şi tăiat cu laser - un însemn ce se regăseşte şi în covorul personalizat cu monogramă amplasat la intrarea celor două magazine.

Lansat în Brazilia în 1998, Tommy Hilfiger are în prezent 1.000 de puncte de vânzare în magazinele multi-brand din toată ţara şi peste 30 de magazine proprii. Afacerea din Brazilia funcționează sub licenţa Tommy Hilfiger do Brasil S.A., un joint venture între Tommy Hilfiger şi InBrands, care a fost lansat în 2013. De la aceea dată, Tommy Hilfiger do Brasil a deschis 17 noi magazine, a creat o platformă locală de e-commerce şi a îmbogățit oferta din piaţa locală prin introducerea colecţiilor Hilfiger Collection, Tommy Hilfiger Tailored şi a colecţiei capsulă de costume de baie Salinas for Tommy.

Prietenii şi fanii brand-ului Tommy Hilfiger sunt invitaţi să se alăture discuţiilor pe social media folosind #TommyBrasil pe Facebook, Twitter și Instagram.

Sunt peste 1.400 de magazine Tommy Hilfiger în peste 90 de ţări, încluzând magazinele sub brand propriu din şapte locaţii: Fifth Avenue, New York; Champs-Élysées, Paris; Brompton Road, London; Omotesando, Tokyo; Regent Street, London; Robertson Boulevard, Los Angeles; şi Schadowstraße, Düsseldorf. Anchor stores se regăsesc în Amsterdam, Beijing, Berlin, Bogotá, Buenos Aires, Cannes, Cologne, Dublin, Florence, Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong Kong, Istanbul, London, Luxembourg, Madrid, Mexico City, Miami, Milan, Montréal, Moscow, Mumbai, Munich, New York, Osaka, Panama City, Santiago, São Paulo, Seoul, Shanghai, Singapore, Sydney, Vancouver, Vienna, and Zurich.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram