Publicitatea neconventionala asigura nevoia unei companii sau a unui produs de a se face cunoscut(a) pe piata si de a se diferentia fata de concurenta. Folosind acest mijloc de promovare, mesajul publicitar urmareste consumatorul si il surprinde in spatii neobisnuite.
De ce publicitatea neconventionala?
1. Confera afacerii Dvs. unicitate
Foarte multe dintre produsele si serviciile de astazi se aseamana intre ele, creand confuzie in randul consumatorilor. Singurul diferentiator este tipul de mesaj si publicitatea la care apeleaza. Principalul beneficiu al publicitatii neconventionale este acela de a lasa o amprenta in mintea consumatorilor pe termen lung.
2. Creaza intr-un timp foarte scurt brand awereness
Atunci cand un potential client vede un mesaj publicitar intr-un loc in care nu se asteapta, acel mesaj este perceput intr-un mod pozitiv. Astfel, publicitatea neconventionala este strict legata de perceptia oamenilor. De exemplu, publicitatea pe taxi este recomandata pentru acest scop. Taxiurile sunt prezente in locurile de interes major si in zonele aglomerate ale orasului.
3. Buget redus
Publicitatea neconventionala nu are limite din punct de vedere al inventivitatii. Din acest motiv se pot realiza campanii de publicitate cu buget redus, dar cu efecte maxime.
4. Targetare zonala extrem de precisa
Cel mai clar exemplu in acest sens este publicitatea in lift, intrucat aceasta ofera posibilitatea alegerii cu exactitate a cladirilor de birouri sau blocurilor de apartamente din zona targetata.
5. Surprinde clientii, dar mai ales concurenta
Necesitatea de nou si conceperea unor idei originale au dat nastere la conceptul publicitatii neconventionale. Cu cat efortul creativ si ideea de promovare sunt mai neconventionale, cu atat produsul promovat va ramane intiparit in mintea consumatorilor, devenind, mai nou, un element viral, ce se poate propaga cu usurinta in retelele online de socializare.
6. Eficienta dovedita
« Oamenii sunt tentati sa evite avalansa de mesaje publicitare, desi sunt expusi zilnic la aproximativ 3.000 dintre acestea. Din experienta pe care noi am dobandit-o, realizand campanii de publicitate neconventionala, consumatorii retin mult mai usor mesajele « altfel », iar acest lucru ii determina sa actioneze », Alina Deac – Marketing & Sales Manager, in cadrul agentiei de publicitate neconventionala Evia Media.
7. Este in permanenta la nivelul ochilor consumatorilor
Suporturile de publicitate neconventionala (taxi, autobuze RATB, reclama in lifturi s.a.) sunt foarte usor de remarcat si insotesc in permanenta publicul targetat.
8. Se remarca prin inovatie
Timpul, energia si imaginatia sunt principalele elemente care stau la baza acestui tip de promovare. Publicitatea neconventionala se remarca ca fiind inovatoare, deoarece ofera aspecte originale, care atrag, nu plictisesc si au un impact de durata asupra publicului caruia i se adreseaza.
9. Ofera medii unice, unde niciun alt competitor nu este prezent
Spatiile publicitare neconventionale ofera exclusivitate brandului Dvs. Neavand competitori in aceste medii unice, recuperarea investitiei in publicitate se accelereaza.
10. Puteti afla reactiile clientilor
Publicitatea neconventionala ofera un grad mare de interactiune cu publicul tinta si surprinde reactiile celor care observa mesajele publicitare.
Agentia de publicitate neconventionala Evia Media asigura, prin toate resursele, suportul pentru clientii care doresc sa se publiciteze «altfel » .
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro