Traininguri intensive sustinute de specialisti internationali in cadrul Marketing 360

23 mai 2012

Workshop-ul de jumatate de zi, Strategic Marketing, va fi sustinut de catre Dr. Ana Cruz, profesor de Brand Management la University of Sheffield. Trainingul va oferi participantilor instrumente pentru dezvoltarea strategiei de marketing examinand cum firmele pot crea si sustine valoarea consumatorului. Participantii vor descoperi cum pot utiliza inovatia in marketing pentru a intalni nevoile consumatorilor si ce inseamna un plan strategic de succes.

Dr. Ana Cruz detine o diploma de doctorat in brand management si peste 10 ani de experienta in marketing, detinand un palmares de premii castigate pentru campaniile sale.

Loyal Customer va oferi o privire de ansamblu asupra subiectului cu care se confrunta oamenii de marketing din intreaga lume: fidelizarea clientilor. Stefan Kolle, Partner, Futurelab va analiza ultimele idei si instrumente alaturi de discutii consultative despre cum pot fi aplicate afacerii tale. Printre subiectele abordate se numara: diferenta dintre profit bun si profit prost, sistemul Net Promoter, prezentarea feedback-ului consumatorului printr-un plan call to action, construirea unei experiente de client sustenabila si remarcabila, construirea unui plan de actiune in social media.

Stefan Kolle este expert in customer centric marketing, social media si strategie, in ultimii 20 de ani a fost antreprenor, CEO si a avut oportunitatea de a lucra cu echipe de experti pentru BAT Japonia, Heineken, Philips, Piraeus Bank, JTI Ucraina.

Marketing 360, cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising, va avea loc in perioada 13 – 14 iunie, aflandu-se la cea de-a cincea editie. Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu Interactions.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram