În perioada iunie-iulie, 2011, Mediawrite a derulat o campanie de marketing direct, analizând peste 400 de magazine online prezente în online-ul românesc. Acţiunea şi-a propus să identifice unele dintre cele mai puternice prezente prin intermediul diferitelor instrumente de promovare în mediul online, altele decât marketing afiliat sau advertising.
80 de proiecte comerţ electronic din .ro au trecut cu brio această analiză, având abordări diferite de marketing online, dezvoltând bloguri de nişă, prezente active pe Twitter, pagini de Facebook sau dezvoltând alte instrumente de comunicare şi conţinut.
În cadrul campaniei de marketing direct au fost abordate, cu aproximaţie, 100 de magazine online. Fiecare comunicare către acestea a avut ataşată o analiză a comunicării magazinului prin intermediul conţinutului web.
15% dintre cele 80 de magazine abordate şi-au manifestat interesul pentru soluţiile propuse. Până în momentul de faţă, trei dintre acestea au decis să investească în soluţiile propuse. “În general, proprietarii şi responsabilii de marketing online ai magazinelor online nu sunt pe deplin convinşi de importanţa unui conţinut scris de calitate pentru magazinele online. Pentru cumpărătorii online însă, informaţia de calitate despre produsul sau serviciul comercializat este un element hotărâtor în luarea deciziei de cumpărare.” - susţine Monica Mihai, autor la Mediawrite.
Cele trei proiecte de comunicare prin conţinut web demarate de magazinele online, au obiective specifice, printre care se află: marketingul în cadrul motoarelor de căutare, comunicarea eficientă a informaţiei esenţiale pentru comerţul online, îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi potenţialii clienţi. Investiţiile magazinelor online în aceste proiecte sunt estimate între 5500 şi 7000 euro pe o perioadă cuprinsă între două şi şase luni. Rezultatele sunt estimate să apară în termen scurt, în câteva săptămâni de la demararea proiectelor, iar durata de viaţă a rezultatelor de marketing online obţinute este estimată la 1-2 ani de la finalizarea acestora.
Despre Mediawrite
Mediawrite este o societate comercială cu răspundere limitată (SRL), cu sediul în Bucureşti, în sectorul 2. Startup-ul a fost demarat de către echipa proiectului www.webwriters.eu, după doi ani de activitate în zona de web content writing, în cadrul proiectului. Firma înfiinţată la începutul lui 2011 îşi propune să ofere servicii şi produse de conţinut web axate, în principal, pe scrierea de texte pentru internet (web content writing) şi web publishing: web content writing, social media writing, copywriting, blog writing (blogging), articole, editoriale, jurnalism de brand, product reviews, seo copywriting, traduceri sau writing (orice limbă), white papers, studii de caz, FAQ, tutoriale, marketing content web, poezie, proză, poveşti, etc.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro