Cum perioada in care traim este una in care se pune foarte mult accent pe publicitate, fiecare antreprenor incearca sa gaseasca fel de fel de solutii prin care sa isi promoveze cat mai bine afacerea. Dorinta de a te face vazut este din ce in ce mai mare pe masura ce observam aparitia a cat mai multe noi afaceri, fie ele mai mici sau mai mari, gata sa cucereasca piata prin oferte irezistibile si produse cat mai interesante. Pentru ca oamenii sunt cei care creeaza foarte multe conexiuni, merg peste tot, discuta cu alti oameni si sunt mereu in miscare, ideea de a-ti promova firma cu ajutorul unor tricouri personalizate suna destul de tentant.
Prin distribuirea tricourilor personalizate, cel mai des cu logo-ul firmei pe care o detii, ai certitudinea ca numele firmei tale va fi citit de minim cateva persoane, cel putin cei ce se vor intalni cu persoana care il poarta. Oferindu-le angajatilor companiei pe care o detii tricouri personalizate reusesti sa raspandesti imaginea acesteia, sa o faci mai cunoscuta si usor de recunoscut. Cum cei de la Tropeum se descurca de minune cu tehnicile print-ului, printr-un simplu click pe site-ul acestora, poti descoperi cele mai potrivite modele de tricouri personalizate pe care logo-ul tau isi poate gasi locul.
Totodata, oferindu-le angajatilor tricouri personalizate reusesti sa ii faci sa aiba acel sentiment de apartenenta, poate chiar de mandrie, ceea ce ii va face sa fie poate chiar mai motivati si responsabili. O alta idee interesanta este aceea de a le oferi angajatilor tricourile personalizate cu logo-ul firmei pentru copiii acestora, fapt ce ii va bucura atat pe cei mici, cat si pe parintii acestora, iar imaginea firmei va fi din ce in ce mai cunoscuta.
Unul dintre cei mai favorabili factori in a face aceasta alegerea este reprezentat de pretul accesibil pe care trebuie sa il platesti. In comparatie cu panourile publicitare sau a reclamelor televizate, care sunt destul de costisitoare, tricourile sunt materiale ce au un pret cu mult mai favorabil. Pe de alta parte, in general, lumea nu mai este foarte interesata de afisele publicitare, de reclamele tv sau de la Radio, dar trebuie sa recunoastem ca majoritatea dintre noi avem obiceiul de citi si de a admira articolele vestimentare. Nu in ultimul rand, puneti mare accent pe calitatea materialelor din care sunt facute tricourile.
Pentru ca parerea clientilor este cea care conteaza in a va forma o opinie, Matei, cel care a adoptata aceasta strategie de promovare, ne marturiseste: “Initial am fost foarte sceptic, nu stiam daca ca functiona sau nu, dar nici nu voiam sa investesc multi bani, asa ca am zis ca ar merita sa inncerc varianta cu tricourile. Din punctul meu de vedere a mers foarte bine. Angajatii au fost incantati, promovarea chiar consider ca merge bine, iar faptul ca vad logo-ul brand-ului meu atat de des ma face sa fiu foarte fericit. De multe ori nu realizam ca prin lucruri simple putem atrage atentia cu foarte mare usurinta, iar aceasta alegerea a fost pentru mine cea mai favorabila.”
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro