In perioada 20 – 21 martie, la Bucuresti, se va desfasura cursul deschis Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor.
Programul urmareste ca participantii sa inteleaga atat legaturile dintre procesele de managementul performantei la nivel individual clarificand relatia dintre obiective, KPIs, criterii de performanta, capabilitati, competente si comportament, cat si folosirea anumitor instrumente cheie pentru a masura rezultate concrete si pentru a organiza un sistem de evaluare a performantei la nivel individual (plan de implementare, componente, utilizare, monitorizare, revizuire).
Cursul se bazeaza pe invatarea prin exemple, analiza unor studii de caz pentru a ajuta participantii sa implementeze initiative de evaluare noi sau sa aduca imbunatatiri celor existente.
Agenda cursului include teme precum: arhitectura performantei la nivel individual si instrumente de lucru, sistemul de management la nivel individual – etape, pachete de lucru, template-uri, alinierea cu alte sisteme organizationale, adoptarea sistemului de management al performantei la nivel individual – criterii de performanta, plan de invatare, interrelationarea la nivel uman si aprecierea eforturilor depuse, evaluarea si recompensarea performantei individuale – intalniri de evaluare a performantei si bune practici in recompensarea performantei.
Cursul reprezinta o oportunitate de a pune in practica instrumentele de managemenul performantei la nivel individual, intr-un mediu de invatare sigur, unde provocarile de implementare sunt discutate si solutionate prin exemple de bune practici. Suportul de curs este completat de instrumente relevante pentru a sprijini participantii in implementarea sau imbunatatirea managementului performantei la nivel individual (exemple: scorecard individual, harta performantei individuale, plan de dezvoltare, portofoliu initiative, ghiduri).
Inscrierile se realizeaza pana pe 11 martie. Pentru cei care participa impreuna cu un coleg, este disponibil un pret redus cu 20%.
Accesati informatii complete despre program, trainer si inscriere.
Despre Acumen Integrat
Acumen Integrat a fost infiintata in 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei si formarea profesionala dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta. In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.
Cu o retea de traineri si colaboratori locali si internationali si cu un portofoliu de peste 200 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 15 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, resurse umane, marketing, logistica si in domeniul medical. In prezent, Acumen Integrat isi extinde aria de activitate cuprinzand programe de invatare din diverse arii functionale si industrii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro