In urma trainingului participantii vor putea sa isi dezvolte abilitati de planificare, bugetare, implementare si evaluare a campaniilor de relatii publice. Tematica pune la dispozitie si studii de caz aplicate prin exercitii individuale si de grup.
Din tematica programului de formare fac parte subiecte precum:
• Identificarea pasilor necesari pentru alcatuirea unei campanii de Relatii Publice
• Realizarea unei analize a organizatiei
• Formularea obiectivelor campaniei
• Realizarea strategiilor si tacticilor ce stau la baza campaniilor de Relatii Publice
• Comunicarea online si cu mass-media
Lectorul cursului este Bianca Preda. Bianca are o experienta de peste 10 ani in domeniul comunicarii si a coordonat o serie de campanii nationale si internationale. Este absolventa a Facultatii de Jurnalism si a Facultatii de Relatii Internationale si Studii Europene si a obtinut titlul de Master in Comunicare si Relatii Publice. De asemenea, a urmat numeroase cursuri de specializare in relatii publice si management. Din 2004 lucreaza ca purtator de cuvant al Uniunii Nationale a Patronatului Roman si gestioneaza relatia cu mass-media si elaboreaza strategia de comunicare a mai multor IMM-uri si ONG-uri. In prezent, este trainer acreditat CNFPA in cadrul companiei Creative Business Management si expert in comunicare in proiectul finantat din fonduri structural europene “Facilitator pentru invatarea permanenta in scoala- o noua calificare didactica pentru o scoala care invata!”
Costul formarii de persoana este de 400 lei, fara TVA. Plata se realizeaza inainte de inceperea cursului, prin transfer bancar sau numerar la sediul firmei mai sus mentionat.
Pentru inscrieri sau informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon 031.428.24.44, sau prin email la [email protected]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro