După ediţiile de succes din Polonia şi Rusia, Romania Customer Management Summit reuneşte la Hotel Ramada Plaza experţi români şi internaţionali din industria de profil. Evenimentul va avea loc în perioada 23 – 24 Noiembrie 2011, Hotel Ramada Plaza, Bucureşti. ROMANIA CUSTOMER MANAGEMENT SUMMIT este o conferinţă internaţională de prestigiu, care continuă şi-n momentul în care agenda conferinţei ia sfârşit, prin relaţia care se crează între participanţi, fără să existe în vreun moment o distanţă între audienţă şi speaker. Evenimentul îţi va oferi un schimb veritabil de know-how, o detaliere de tehnici şi tactici care iau forma soluţiei adecvate pentru fiecare companie în parte.
În cadrul evenimentului vor fi dezbătute noile tendinţe în afaceri şi vor fi prezentate reţetele de succes ale specialiştilor din domeniul CRM-ului. Conferinţa se bazează doar pe studii de caz, noi concepte de folosire a CRM-ului în propriul business. Aceste noi tendinţe dinamizează piaţa la nivel mondial şi dau startul unei noi ere în domeniu.
Un alt aspect esenţial în cadrul dezbaterilor summit-ului este reprezentat de sublinierea celor mai bune practici de Contact Center. Accentul va cădea pe evidenţierea rolului cheie pe care îl are departamentul de Contact Center, adică punctul central care facilitează gestionarea tuturor contactelor dintr-o companie şi constituie un segment vital al managementului în ceea ce priveşte relaţia cu clienţii companiei. Specialiştii vor prezenta, pe baza studiilor de caz, avantajele considerabile pe care le are departamentul de Contact Center realizat cu profesionalism.
Începând cu sfârşitul anului 2008 situaţia economică a lansat provocări deopotrivă clienţilor şi agenţiilor, iar majoritatea sectoarelor de business au trecut prin probe dificile pentru a rezista pe piaţă. Astfel, unul din avantajele acestei perioade s-a dovedit ca reţetă a supravieţuirii pe piaţă să fie un sistem de business organizat – CRM. Rămâi astfel conectat la ideile specialiştilor, concretizează-ţi ideile în strategii, gândeşte dincolo de propriile limite şi fii o parte a CRM-ului la nivel global, fii un vizionar!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro