Universitatea Româno Americana lanseaza campania de comunicare “Învaţa sa fii cineva Pe viaţa ”

11 iunie 2015

Campania este dedicată admiterii la facultate şi a debutat pe 8 iunie, anul curent. Aceasta se bazează pe conceptul “pleasant education” şi promovează o viziune de viitor bazată pe cariere stabile, ascendente, de succes, nu pe job-uri pe termen scurt. Astfel, Universitatea Româno - Americană propune adolescenţilor, într-un limbaj cool şi accesibil lor, o perspectivă asupra vieţii profesionale care să se identifice prin realism, responsabilitate şi durabilitate.

“Insight-ul de la care am plecat a fost faptul că la vârsta de 18 ani, meseriile de gamer, de fotomodel, de skater sunt privite ca fiind cele mai cool. Dar tinerii la aceasta vârstă se gândesc la un job, nu la o carieră, având o viziune pe termen foarte scurt, orizontul cel mai îndepărtat fiind cel mult vârsta de 25 de ani. Campania îi provoacă să gândească în perspectivă. Viaţa continuă şi după 25 de ani şi atunci nu ne mai dorim job-uri, ci cariere de succes. Iar Universitatea Româno - Americană te pregăteşte pentru acestea.”, a declarat Luca Bulacu, Creative Partner Weapons of Public Attraction.

Din mixul de comunicare fac parte o campanie online de bannere şi google display, Facebook & LinkedIn Ads, radio & print, campanie indoor la metrou şi outdoor la nivel naţional. Campania a inclus şi lansarea noului design al platformei online de comunicare a Universităţii Româno - Americane.

Activităţile de PR elaborate şi coordonate de către The Public Advisors vor include relaţii cu media, evenimente de presă, comunicare în social media, community engagement şi KOLs engagement.

Echipa WOPA dedicată proiectului a fost formată din: Ionut Datcu (Client Service Director & Managing Partner), Luca Bulacu (Creative Partner), Mihai Gheorghe (Senior Art Director), Adrian Dragan (Senior Copywriter), Alex Eftinoiu (Senior Strategic Planner), Raluca Berescu (Account Director).

Din echipa de comunicare The Public Advisors dedicată campaniei fac parte: Simona Dan (Managing Partner), Raluca Mihălăchioiu (Managing Partner), Sorana Ioniţă (Senior Public Advisor), Cristina Petrescu (Public Advisor).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Universitatea Româno-Americană este instituţie de învăţământ superior, persoană juridică de drept privat şi de utilitate publică, parte a sistemului naţional de învăţământ. Universitatea Româno-Americană a fost înfiinţată în anul 1991, având drept scop promovarea valorilor educaţionale ale învăţământului superior american pe fondul bogatelor tradiţii ale învăţământului românesc.

WOPA este o agentie de publicitate independenta full-service, oferind servicii de comunicare integrate. Portofoliul de clienti include campanii si proiecte pentru: Siemens, VB Leasing, Colgate-Palmolive, Pfizer, Casa de Avocatura Ionescu & Sava, Eco-Rom Ambalaje, Inditex, Barrier, Rio Bucovina, Michelin, Eboda.

The Public Advisors este o agenție de relații publice și comunicare cu o experiență de 6 ani pe piața din România, care oferă servicii de PR online și offline în domenii precum retail, real estate, fashion, health&beauty, corporate, etc. Printre clienții The Public Advisors se numără Agenția Națională de Presă AGERPRES, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), INDESIT, Hotpoint, SKANSKA, Ploiesti Shopping City, BUPA International, ROCHE Romania, Crowne Plaza, IL PASSO, Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, DENT ESTET, magazinele bam boo, ARGO Real Estate Opportunities Fund, ERA Shopping Park Iasi și Oradea, Green Dental, Anchor Group, AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest, TEDxBucharest, MediHelp International, Crizantema de Aur sau Zilele Cetatii Targoviste.|

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram