Asocierea celor patru mari agenţii, considerată de specialiştii în domeniu cel mai mare eveniment al anului, deschide o nouă etapă în domeniul pieţei de „travel“. După patru ani de criză, obiceiul de consum, orizontul de aşteptare şi standardele turiştilor s-au schimbat. Românii îşi doresc acum produse complete şi pun un accent din ce în ce mai mare pe vacanţe sigure, garantate, la cel mai bun raport calitate preţ. Pentru acest tip de pachet turistic un turoperator are nevoie de forţă financiară, de experienţă, de echipe specializate şi mai ales de volume mari de turişti. Un trust de turism puternic înseamnă forţă de negociere cu partenerii străini, fie ei hotelieri, companii aeriene sau turoperatori locali. Ca prim efect, creşterea majoră a numărului de turişti ai Grupului Christian Tour au dus la scăderea tarifelor pentru vacanţele de anul viitor. Totodată membrii grupului lucrează la un program inedit de fidelizare şi bonusare, care oferă turiştilor, dar şi partenerilor revânzători posibilitatea de a beneficia de discounturi, bonusuri şi vacanţe incentive dintre cele mai apreciate. Acestea acoperă o plajă diversă, de la sejururile interne, la pachetele exotice; de la călătoriile low cost, la vacanţele clasice.
„Deşi suntem un turoperator foarte tânăr, experienţele interesante pe care Pegas Holidays le-a avut pe pieţele de turism în ţări din interiorul sau din exteriorul Uniunii Europene ne-au condus către o singură concluzie, consideră Marius Pandel,manager Pegas Holidays. Vremea lupilor singuratici, a turoperatorilor izolaţi, oricât de puternici ar fi aceştia, a trecut. Piaţa românească nu putea face prea mult timp excepţie de la aceste tendinţe. Viitorul este al celor care vor găsi căi de a lucra împreună, de a strânge la un loc experienţa, forţa financiară, volumele de turişti, profesionalismul şi know how-ul celor mai buni din piaţă.“
„Intrarea agenţiei Europa Travel în Grupul Christian Tour înseamnă posibilitatea de a menţine creşterea susţinută şi constantă înregistrată în ultimii ani, prin suportul oferit de forţa şi notorietatea grupului în negocierile cu furnizorii, cu revânzătorii, implicit faţă de turişti, este de părere Teodor Călimănescu, manager Europa Travel. Acest parteneriat contribuie la creşterea reţelei de revânzători, cantitativ şi calitativ, oferă garanţia unor servicii de calitate şi a unei colaborări reciproc avantajoase. Astfel, ne vom alinia tendinţelor din piaţă, de polarizare, de concentrare a resurselor, pentru a face faţă provocărilor generate de piaţa turistică în schimbare şi de criza economică globală. Am considerat că este calea cea mai potrivită pentru a ne continua creşterea şi pentru a dezvolta proiecte noi. Grupul Christian Tour ne ajută să creştem într-un ritm susţinut, să elaborăm şi să lansăm pe piaţă produse noi, să mărim cota de piaţă la nivelul numărului de turişti şi să devenim un nume pe piaţa turistică naţională şi regională“.
„Bibi Touring este probabil singurul dintre cei mai mari turoperatori dedicaţi exclusiv turismului intern. Suntem, aşa cum sugerează şi numele nostru, specializaţi în vacanţele pentru copii, părinţi şi bunici. Am intrat în Grupul Christian Tour ca să unim un produs bun (turismul intern de la Bibi Touring) cu cea mai mare reţea de distribuţie din ţară (peste 1200 de agenţii). Construim cu dragoste produse turistice proaspete, pentru vacanţele românilor în România. Pentru sezonul următor vom oferi vacanţe la mare, la munte, în Deltă şi staţiuni balneo, sigure, diversificate şi accesibile. Prin această fuziune, dorim să accelerăm creşterea noastră din 2012 şi să trecem la următorul nivel în evoluţia agenţiei şi în relaţia cu publicul larg“, afirmă Adrian Voican, director Bibi Touring.
„Asocierea celor patru agenţii nu va schimba cu nimic statutul turoperatorilor; fiecare va rămâne specializat pe ofertele turistice pe care s-a consacrat, dar va prelua şi oferte din catalogul celorlalţi parteneri ai grupului, a declarat Cristian Pandel, manager Christian Tour . De exemplu, cine va vrea să cumpere turism intern de la Christian Tour, va găsi oferte diversificate de la Bibi Touring, poate alege vacanţe low cost puse la dispoziţie de Europa Travel sau pachete de lux oferite de Pegas Holidays. Această colaborare va aduce o ofertă bogată în agenţii, o paletă mai largă de destinaţii şi turism la cele mai înalte standarde. Vrem ca turiştii să fie mulţumiţi de raportul calitate-preţ şi colaborarea să fie benefică turiştilor.“
Evenimentul de lansare a Grupului Christian Tour va fi marcat printr-o conferinţă de presă care are loc la Hotelul Howard Johnson, sala Arizona, pe data de 2 octombrie, de la orele 12.00. Gazda evenimentului este Dana Săvuică. La final, vor fi oferite patru vacanţe prin extragere la sorţi.
Informaţii despre membrii Grupului Christian Tour
Christian Tour:
peste 100.000 de turişti in 2012
35.000.000 euro cifra de vânzări
1.200 agenţii partenere
peste 20 de maşini de transport grupuri de persoane în flota proprie
16 zboruri charter pe săptămâna
30 autocare charter săptămânal
82 circuite transport cu autocarul
75 circuite transport cu avionul
Pegas Holidays
Iniţiatorul a două concepte exclusiviste pentru România: Pegas VIP şi Turbo Pegas. Prin Pegas VIP turiştii sunt trataţi regeşte în vacanţe la hoteluri de patru şi cinci stele, iar prin Turbo Pegas, touroperatorul aduce cele mai bune deal-uri în materie de vacanţe.
Operează cu succes pe pieţe externe precum Bulgaria sau Turcia
Europa Travel
Agenţia de turism numărul unu pe low cost în România a cărei ofertă cuprinde sejururi (în destinaţii precum Grecia, Turcia, Istanbul, Italia, Egipt, Spania, Franţa, Austria), circuite, Revelion, Crăciun, Paşte, litoral România, bilete de avion, cazare hoteluri, carnaval, vacanţe exotice.
Europa Travel a iniţiat proiectul „Toată Europa prin Europa Travel“ (alături de consultantul în turism Ciprian Enea), prin intermediul căruia au fost identificate, documentate, selecţionate şi vizitate cele mai interesante destinaţii din Europa pentru care au fost realizate cele mai bune oferte de turism.
BIBI Touring
Touroperator de top specializat exclusiv pe turismul intern, cu peste 1000 de locaţii româneşti în ofertă.
A lansat încă din 2004, pentru prima dată în România, conceptul „Înscrieri timpurii” o iniţiativă curajoasă pentru anul respectiv, astăzi - un program naţional de succes.
O altă premieră pentru România, a fost lansarea în 2011 a conceptului „BEBE ALL – pentru toţi copiii“ cu noi facilităţi pentru trei grupe de vârstă: bebe, prichindel şi junior. Sunt oferite pachete cu gratuităţi la cazare, meniuri speciale pentru copii, sterilizatoare de biberoane, cărucioare direct de la hotel.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro