Conform declaratiilor reprezentantilor marcii, pietele urmeaza in general un trend ascendent, livrarile catre clienti la nivel mondial crescand pana la sfarsitul lui august 2010 cu 18,1% la 269.800 autovehicule comerciale usoare.
„Volkswagen Autovehicule Comerciale se concentreaza asupra unei evolutii profitabile, bazata pe crestere. Reusim aceasta prin produse noi, piete noi si tehnologii noi.” a declarat Dr. Wolfgang Schreiber, purtator de cuvant al Consiliului Director Volkswagen Autovehicule Comerciale, la conferinta de presa din 21 septembrie 2010.
Numai in ultimele douasprezece luni, Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat trei noi modele, noul T5, Amarok si, cel mai recent, noul Caddy. Aceste game de modele ofera un consum redus, siguranta sporita si mai mult confort”, explica Dr. Schreiber. Intreaga gama Volkswagen indeplineste acum standardele Euro V.
In anul financiar curent, pina la sfarsitul lui august, marca a reusit o crestere la nivel mondial de 18,1%, livrand 269.800 autovehicule comerciale usoare din gamele Caddy, T5 si Amarok, precum si Saveiro impreuna cu T2, modelele braziliene (ianuarie – august 2009: 228.400).
Principala contributie a fost adusa de noul T5, care a reusit o crestere la nivel mondial de 20,5%, atingand 91.300 livrari (ianuarie – august 2009: 75.800).
„Cotele de piata de top, 47,1% in Germania, respectiv 26,5% in Europa de Vest, sunt dovada clara a succesului actualizarii gamei T5, care cu noile motoare cu un consum optimizat, siguranta sporita si o gama mai larga de dotari, castiga noi categorii de clienti”, a subliniat Dr. Schreiber.
In ciuda schimbarii de model, ce se desfasoara acum, Caddy reuseste volume de vanzari stabile. In primele opt luni ale anului 2010, 83.780 livrari au fost realizate la nivel mondial, corespunzand unei scaderi de 7% fata anul anterior. (ianuarie – august 2009: 90.400)
Purtatorul de cuvant al Consililui Director a subliniat cat de increzator este ca noul Caddy va atinge volume la fel de promitatoare ca noul T5 pentru restul anului, aceasta datorita eficientei crescute, a economiilor generale evidente pe care le asigura in ceea ce priveste costurile de utilizare, si a dotarilor de calitate. In septembrie 2010, comenzile pentru noul Caddy au crescut deja cu 20%.
Crafter a reusit o crestere de 9,2%, atingand 22.420 livrari la nivel mondial.
In anul sau de debut, Amarok a atins pana in acest moment 8.000 de livrari. Dr. Schreiber a evidentiat de asemenea si ca volumul de comenzi inregistrate la nivel mondial este de 40.000 de unitati.
El este foarte increzator ca in anul financiar 2010, marca va depasi recordul anterior, stabilit de cele 447.000 de autovehicule comerciale usoare livrate in 2008.
Rezultatul financiar al marcii la jumatatea anului, cu o crestere de 33,3% a vanzarilor la 3,54 miliarde Euro, si rezultate operationale de 118 milioane Euro, au confirmat succesul de piata.
„Per total suntem multumiti cu evolutia din acest an. Pentru noi criza din piata autovehiculelor comerciale usoare a fost depasita.”, a declarat Dr. Schreiber.
Programul din acest an al Volkswagen Autovehicule Comerciale la salonul auto international pune accentul pe consumul de carburant, performante ridicate si siguranta. Tehnologiile BlueMotion sunt deja oferite pentru toate modelele, iar sistemul ESP face parte din echiparea standard, subliniaza Dr. Schreiber.
Sursa: Scorpion / Dan Stefan
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro