Acest webinar va fi sustinut de Andreea Trimbitas, Cercetator Economist in Management si Trainer in cadrul INTEGERPERFORM, divizia europeana a The KPI Institute. Activitatea sa de consultant si trainer s-a materializat in proiecte privind implementarea sistemelor de managementul performantei, sustinerea de cursuri pe tema Indicatori de performanta, Criterii de Performanta , dar si sustinerea workshop-ului HR Dashboard and Scorecard: From metrics and KPIs to an integrated system.
Formarea participantilor presupune atat clarificari la nivelul terminologiei, pozitionarii KPIs ca instrumente de managementul performantei in context organizational si intelegerii beneficiilor standardizarii numelui unui KPI, precum si o componenta practica reprezentata de parcurgerea unor studii de caz,
Webinarul se bazeaza pe furnizarea de informatii relevante participantilor in cadrul prezentarii sustinute de catre facilitator, precum si pe sesiunea de Q&A care va avea loc la finalul acestuia.
Agenda webinarului contine teme precum: rolul KPIs, legatura dintre metrici, standardizarea KPIs si valoarea adaugata de KPIs.
Participarea este gratuita, iar inscrierile se pot realiza accesand site-ul Acumen Integrat, sectiunea Noutati.
Dorim sa va aducem la cunostinta ca acest webinar este primul dintr-o serie de webinarii adresate comunitatii profesionistilor in managementul performantei. De asemenea, pe aceasta cale, Acumen Integrat anunta deschiderea perioadei de inscrieri pentru cursurile Implementarea si Optimizarea Programelor de Implicare Emotională a Angajatilor si Managementul Performantei in Call Center.
Mai multe informatii despre acestea gasiti pe site-ul Acumen Integrat
Despre Acumen Integrat
Acumen Integrat a fost fondata în anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.
In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.
Cu o rețea de traineri și colaboratori locali și internaționali, și cu un portofoliu de peste 300 de clienți, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continuă care s-a reflectat în livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane.
În prezent, Acumen Integrat îşi extinde aria de activitate cuprinzând programe de învăţare din diverse arii funcţionale şi industrii, în anul 2014 adăugând la portofoliul evenimentelor 2 noi cursuri: Managementul Echipei și Elemente de Management Intercultural.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro