Weco-Travel a organizat, la începutul lunii noiembrie 2017, seminarul „Idei inteligente pentru optimizarea bugetului de călătorii" care a avut loc la Hotel Cișmigiu. Scopul evenimentului a fost acela de a oferi o nouă perspectivă asupra călătoriilor de afaceri și asupra bugetului investit de către companii deoarece, folosind instrumentele potrivite, acesta se poate transforma din cost în profit. De asemenea, în cadrul evenimentului au fost aduse în discuție cele mai noi tehnologii utilizate în optimizarea întregului proces de business travel și importanța digitalizării în acest domeniu pentru a asigura călătorilor o experiență cât mai bună.
Evenimentul a avut o serie de parteneri de referință în industria de travel: Lufthansa Group, AirPlus International – cel mai mare furnizor de soluții de travel payment și Travelport – companie multinațională care furnizează soluții de optimizare a bugetelor de corporate travel.
După deschiderea seminarului realizată de către Florin Țâncu – Director General Weco-Travel, primul speaker a fost Antonio Tassone - CEO Romania & Moldova Lufthansa Group, care a vorbit despre importanța digitalizării și personalizării experienței călătoriilor de afaceri. Seminarul a continuat cu Michaela Rothbart - Global Director Implementations & Global Reach EMEA din partea AirPlus International care a vorbit despre soluții eficiente de optimizare a întregului proces de business travel. În a doua parte a evenimentului, Cristian Candel - Technical Sales Consultant Travelport a prezentat Tripgate - cel mai eficient instrument de optimizare a investiției în călătoriile de afaceri ale companiilor. În final, Mihai Vasile – Director Comercial Weco-Travel a vorbit despre numeroasele beneficii pe care colaborarea cu un partener de business travel management le aduce unei organizații.
Seminarul „Idei inteligente pentru optimizarea bugetului de călătorii" a abordat subiecte de interes pentru oamenii de afaceri care călătoresc constant, ajutându-i să aleagă cele mai bune tehnici și soluții pentru un managent eficient al bugetului de travel.
Despre organizarea evenimentului, Florin Țâncu – Director General Weco-Travel spune: Soluțiile pe care le oferim noi pieței sunt în avangarda platformelor de travel dedicate zonei de business travel. Viteza de schimbare este atât de mare încât în fiecare an trebuie să aducem la cunoștință pieței cele mai noi dezvoltări.
Weco-Travel este lider pe piața în gestionarea călătoriilor de afaceri și deține o rețea de birouri în România, Polonia, Republica Cehă și Ungaria. Datorită investițiilor în tehnologie, toate agențiile de turism Weco-Travel sunt legate printr-un sistem informatic eficient și modern. Acest lucru permite deservirea clienților în conformitate cu standardele adoptate, indiferent de locația sa. Misiunea Weco-Travel este managementul călătoriilor de afaceri profesionale și cuprinzătoare. Activitățile agenției înglobează nu numai bilete de avion și de tren, rezervări hoteliere, servicii de închiriere auto sau servicii de vize, dar și o gamă largă de servicii de consultanță.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro