Whirlpool încurajeaza achiziția de electrocasnice performante printr o campanie naționala unica

9 noiembrie 2012
Autor:
dowmedia08

Clienții Whirlpool pot cumpăra la prețul unei mașini de spălat de 5 kg cu 1000 rpm fie o mașină de spălat de 5 kg la 1200 rpm, fie una de 6 kg la 1000 rpm. Discounturile pentru modelele din clasa energetică A+++ pot ajunge până la 400 RON.

Produsele electrocasnice ce fac parte din campania „Upgradează ce contează” sunt mașinile de spălat cu încărcare frontală dotate cu Al 6-lea Simț, tehnologie ce recunoaşte dimensiunea încărcăturii prin intermediul unor senzori speciali şi ajustează în mod automat resursele, pentru un ciclu de spălare optim. Maşinile de spălat cu Al 6-lea Simţ oferă cele mai bune rezultate în curăţarea rufelor, economisind cu până la 50% din timp, apă şi energie.

„Whirlpool a depus constant eforturi pentru îmbunătățirea nivelului de trai al consumatorilor prin găsirea unor soluții inovatoare în domeniul electrocasnicelor. În acest sens, am dezvoltat proiectul „Upgradează ce contează” ce are ca scop ridicarea standardului produselor din fiecare casă fără alte cheltuieli suplimentare,” a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool România.

Comunicarea campaniei „Upgradează ce contează” este susținută de magazinele partenere din întreaga țară. Campania este promovată în mediul online prin instrumente specifice și în media printr-un spot TV.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram