Acesta masura este luata pentru a incuraja clientii dezamagiti de alte canale de promovare sau care isi doresc sa incerce un nou concept publicitar, sa se convinga de eficienta si expunerea oferite de publicitatea in / pe taxi.
Prin urmare, flyerele, afisele pentru husele de interior, colantele sau inregistrarea spotului audio nu mai sunt luate in calcul pentru stabilirea bugetului de promovare, ci toate acestea sunt puse la dispozitia clientilor de catre agentia de publicitate neconventionala Evia Media.
Infiintata din dorinta de a oferi un alt mod de promovare outdoor si indoor, Evia Media vine in sprijinul clientilor sai cu servicii ce asigura un grad mare de expunere. Impactul puternic asupra consumatorului, cat si investitia minima intr-o astfel de campanie, recomanda acest serviciu ca fiind un excelent mijloc de promovare.
Flota de peste 1500 de masini de taxi pusa la dispozitia clientilor sai de catre agentia Evia Media, poate sustine orice tip de campanie publicitara.
"Intelegem perioada prin care trecem, tocmai de aceea am gasit solutia ca pretul materialelor publicitare necesare desfasurarii unei campanii de promovare prin intermediul masinilor de taxi sa fie suportate de agentia noastra. Astfel, clientul nu mai are grija predarii materialelor si nu mai trebuie sa-si micsoreze bugetul de publicitate pentru a aloca un anumit procent exclusiv suporturilor publicitare." - Alina Deac, PR & Sales Manager, Evia Media
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro