"Putem fi cu totii mai buni. Mai buni prieteni” este mesajul in jurul caruia este construita intreaga campanie, propunandu-si sa incurajeze generozitatea, gesturile frumoase si dezinteresate si actele de prietenie sincera. Indiferent ca sunt facute de oameni obisnuiti sau vedetele care urca pe scena. Seria de evenimente e menita sa-i inspire pe romani sa devina mai buni si mai buni prieteni.
Conceptul si componenta de ATL a campaniei, care include executii TV, outdoor, radio si POSM, au fost dezvoltate de Leo Burnett & Target. iLeo a realizat strategia de online, care include, printre altele, platforma dedicata Zilele Prieteniei Bergenbier, sectiunea personalizata a evenimentului de pe Metalhead si event-uri de Facebook personalizate pentru fiecare oras in parte.
Platforma dedicata Zilelor Prieteniei Bergenbier gazduieste atat informatii despre evenimente si line-up, precum si doua sectiuni dedicate unor proiecte speciale, care ofera prietenilor experiente exclusive in backstage sau ajuta trupele la inceput de drum sa urce, tot cu sprijinul prietenilor, pe scena
Zilelor Prieteniei Bergenbier.
"Vrem o tara de prieteni, asa cum spunea melodia de anul trecut a Zilelor Prieteniei Bergenbier. Si pentru asta, incercam sa inspiram romanii, la aceasta a doua editie, sa fie mai buni prieteni. Sa faca un gest dezintersat fata de cei de langa ei, fie ca ii cunosc, fie ca nu, oameni obisnuiti sau vedete. Sa imprumute putin din spiritul prieteniei al carui mesager, cu mult curaj, Bergenbier si-a asumat sa fie. Numarul oraselor in care Zilele Prieteniei Bergenbier se opresc anul acesta s-a marit, iar mesajul cu care vin catre romani a capatat un sens mai profund. Sunt pasi pe care ni i-am asumat impreuna pentru a face prietenia sa cucereasca Romania cu adevarat", a declarat Irina Becher (Creative Director, Leo Burnett & Target).
“Toate ideile noastre sprijina valoarea asumata si promovata cu atat de multa pasiune de Bergenbier. Folosind sectiunea V.I.Prieten incurajam oamenii sa faca la randul lor un gest de prietenie si sa ofere un bilet pentru backstage cuiva drag, iar sectiunea interactiva Trupe Prietene inspira oamenii sa uite pentru o clipa de propriile interese si sa-i sustina in mod sincer pe cei din jurul lor. E inca o campanie Bergenbier ce poate fi definita simplu drept ‘curata’ si ‘adevarata’. Publicitarii stiu de ce”, a declarat Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning, iLeo).
“Ne ducem promisiunea facuta fata de prieteni mai departe. Cu si mai multa forta si energie decat anul trecut, atat in mesaj cat si in evenimentele propriu-zise. O dovada in plus ca suntem brandul care nu doar vorbeste despre prietenie, ci isi si respecta promisiunile ca un prieten adevarat”, a declarat Mihai Bonca (Marketing Director, Bergenbier SA).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
- din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Head of Art Directors), Gabriel Avram (Graphic Designer), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Cristina Corbu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (A/V Producer), Mihai Nicula/Catalin Luben (DTP Manager).
- din partea iLeo: Alexandra Caciur (Brand Communication Manager), Andreia Anghel (Brand Communication Executive), Liviu Maxim (Head of Art), Teodora Stefan (Copywriter), Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning), Corina Scheianu (Social Media Wizard).
- din partea Bergenbier: Mihai Bonca (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Mihaescu (Junior Brand Manager), Laurentiu Marin (Event Manager).
2activePR a gestionat componenta de PR a campaniei de promovare a Zilelor Prieteniei Bergenbier.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro